Twórz i publikuj ciekawe treści

Jesteś ekspertem w tym co robisz. Podziel się wiedzą ze swoimi potencjalnymi klientami. Niech widzą w Tobie autorytet.
___


Doradztwo transakcyjne
Ponieważ jesteś ekspertem w tym co robisz masz niemalże nieograniczony zasób wiedzy, którą możesz się podzielić ze swoimi potencjalnymi klientami. Pisz atykuły na swoim blogu firmowym, nagrywaj filmy instruktażowe dotyczące wykonywanych przez Ciebie usług lub sprzedawanych przez Ciebie produktów. Zapisz się do grup tematycznych w mediach społecznościowch i bierz aktywny udział w ich życiu. Pomagaj rozwiązywać problemy innych, doradzaj, twórze e-booki, podcasty, raporty branżowe. Organizuj webinary i dziel się podczas nich wiedzą z osobami, które biorą w nich udział. Nie sprzedawaj nachalnie. Zbieraj adresy mailowe od tych, którzy tą darmową wiedzę chcą od Ciebie uzyskać. Jeżeli nie będziesz nic mówić o sprzedaży jest kwestią czasu kiedy ludzie sami zapytają o Twoje produkty, lub poproszą o płatną konsultację. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy postaraj się o dobre zdjęcia i unikalne opisy produktów. Nie kopiuj zdjęć i opisów od konkurencji, nie kopiuj ich też ze stron producentów. Stwórz swoje własne opisy, do których możesz wstawić filmy opisujące produkty lub instrukcje montażu.