Korzystaj z e-marketingu

Buduj listę adresową swoich klientów i bądź z nimi w stałym kontakcie.
___


Doradztwo transakcyjne
Na Twojej stronie nic nie zrobi się samo, no chyba, że masz genialny produkt rozwiązujący wszystkie problemy Twoich klientów. Lub nie masz konkurencji, albo oferujesz go w bezkonkurencyjnej cenie. Nawet jeśli tak jest, to stan krótkotwały. Za chwilę pojawi się ktoś, kto zacznie z Tobą konkurować. Wykorzystaj zatem ten czas aby zbudować swoją przewagę. Zakładamy, że masz już genialną stronę internetową, ze znakomitą treścią i jesteś uznaną marką na rynku, rozpoznawalną przez klientów. Zbudowałeś pokaźną bazę adresów e-mail i na bieżąco analizujesz w narzędziach typu Google Analytics ruch na Twojej stronie oraz potrafisz z tych danych wyciągnąć wnioski zamieniające zainteresowanie klientów w sprzedaż. Niestety, to jeszcze nie wszystko. Wykorzystuj pliki cookies i wyświetlaj swoje reklamy za pomocą narzędzi remarketingowych osobom, które odwiedziły Twoją stronę i nie dokonały zakupu. Przypominaj osobom, które pozostawiły Ci swój e-mail lub dokonały zakupu, o nowościach w ofercie i dostarczaj im nowych ciekawych treści. Inwestuj część dochodów ze sprzedaży w kampanie reklamowe w Google i mediach społecznościowych. Powtarzaj te działania, analizuj, wyciągaj wnioski, udoskonalaj. Bądź cierpliwy. To proces, niestety nie da się tego zrobić raz na zawsze, żeby osiągnąć sukces. Wygrywają najwytrwalsi.