Wybierz wiodące media społecznościowe z punktu widzenia branży w której działasz. Stwórz profile firmowe w tych portalach i dbaj aby conajmniej raz w tygodniu pojawiały się na nich wartościowe treści. Choć badania pokazują, że największym zainteresowaniem użytkowników Facebooka cieszą się zdjęcia kotów, to nie zawsze jest to najlepszy pomysł na promowanie swojej firmy, no chyba, że sprzedajesz karmę dla kotów. Postaraj się, żeby Twoje wpisy były wartościowe merytorycznie. Możesz podlinkowywać jako posty wpisy z Twojego bloga firmowego lub filmy z firmowego kanału Youtube. Jeżeli oferujesz jakieś ciekawe produkty, mogą to być linki do podstron konkretnych produktów w Twoim sklepie. Oprócz treści merytorycznych, w mediach społecznościowych możesz publikować materiały dotyczące życia Twojej firmy. Mogą to być zdjęcia firmowe lub filmy, zrobione zarówno podczas pracy, jak też w czasie wolnym. Najlepiej gdy mają profesjonalną jakość, ale nie jest to warunek niezbędny. Przecież możesz ciągle zdobywać nowe umiejętności i doskonalić ich jakość. Pokaż jaki jesteś naprawdę. Twoi potencjalni i aktualni klienci chętnie to zobaczą i przekonają się, że jesteś OK, i że tworzycie fajny, zgrany zespół. Umieść przekierowania do firmowych profili w mediach społecznościowych na Twojej stronie internetowej. Umieszczaj linki do podstron Twojej witryny w postach na portalach społecznościowych.