Twoi klienci mogą korzystać z internetu na różnych urządzeniach. Mogą to być smartfony, tablety, laptopy i komputery stacjonarne. Zadbaj o to aby Twoja strona internetowa była responsywna tj. komptybilna ze wszystkimi urządzeniami, na których będzie wyświetlana. Sprawdź też tę cechę pod kątem systemów operacyjnych: MAC IOS, Windows, Android. Przetestuj wyświetlanie w różnych przeglądarkach internetowych: Internet Explorer, Chrome, Opera, Firefox, Safari, itp.
Twoja strona powinna mieć w miarę możliwości prostą strukturę umożliwiającą swobodne poruszanie się po niej nawet dla mało zaawansowanych użytkowników. Jeżeli strona jest sklepem internetowym pamiętaj o dobrych zdjęciach produktowych i unikalnych, szczegółowych opisach produktów. Zapewnij swoim klientom najpopularniejsze na rynku metody płatności i dostawy towaru. Pamiętaj, że jeżeli Twoi klienci pochodzą z małych miejscowości to często lepszą metodą dostawy będą przesyłki pocztowe; duże miasta i tereny podmiejskie lepiej obsługują firmy kurierskie. Dbaj aby Twoja oferta była konkurencyjna. Zapewnij najwyższy poziom obsługi klienta. Nie musisz mieć najniższych cen. Oferuj klientom jakąś wartość, za którą będą skłonni zapłacić właśnie Tobie. Znam kilku e-sprzedawców, którzy nie mają zbyt wyrafinowanych systemów sprzedażowych, a unikalność ich produktu sprawia, że nie narzekają na ilość klientów. Oczywiście ta strategia nie sprawdzi się w dłuższej perspektywie i namawiam wszystkich do przykładania dużej wagi do jakości swoich e-sklepów, gdyż warunki rynkowe ciągle się zmieniają i należy być na tę zmianę stale przygotowanym.